Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (Συνέχεια)

«Κράτα με να σε κρατώ, ν’ ανεβούμε το βουνό» 

     Στη συνέχεια των εργαστηρίων δεξιοτήτων που υλοποιούμε στη Β’ τάξη διαβάσαμε το βιβλίο «Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε», ένα συλλογικό έργο μαθητών νηπιαγωγείου (Εκδόσεις ΒΑΡΦΗ, Επιμέλεια Αρβανιτίδου Βιργινία). 


     Με βάση αυτό συζητήσαμε για όμορφα αλλά και άσχημα πράγματα που κάνουμε με τα χέρια μας, τα γράψαμε σε χαρτάκια και φτιάξαμε δύο ομαδικά κολάζ. 



    Μερικοί έφτιαξαν και ζωγραφιές εμπνευσμένοι από το βιβλίο. 






     Επίσης, δόθηκε στους μαθητές ένα ημερολόγιο καταγραφής μίας εβδομάδας, για να σημειώσουν όμορφα ή άσχημα πράγματα που έκαναν με τα χέρια τους και πώς ένιωσαν γι’ αυτά. 
     Κάποιοι μαθητές έφεραν δικά τους βιβλία με αντίστοιχη θεματολογία: «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε» του Μάρτιν Αγκάσι από τις εκδόσεις Μεταίχμιο και «Μην κάνεις αγριάδες, γιατί θα βρεις μπελάδες» του Phil Roxbee Cox από τις εκδόσεις Άγκυρα, τα οποία και διαβάσαμε στην τάξη. 







     Σε επόμενη συνάντηση διαβάσαμε το βιβλίο «Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε» της Elisabeth Verdick από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. 


    Συζητήσαμε αυτή τη φορά για όμορφα και άσχημα πράγματα που λέμε ή κάνουμε με το στόμα και κατασκευάσαμε δυο νέα κολάζ. 



     Βρέθηκε μάλιστα στο κουτί επικοινωνίας της τάξης ένα θέμα για συζήτηση, που πρότεινε μια μαθήτρια για το συμβούλιο: «Να μην κάνουμε bullying». Με αφορμή αυτό μιλήσαμε για τους όρους bullying και εκφοβισμός, τι είναι, πώς, σε ποιους και από ποιους γίνεται και τι πρέπει να κάνουμε. Παρακολουθήσαμε στο youtube και συζητήσαμε για τη σχολική ταινία μικρού μήκους «Το παιδί με την κόκκινη γραμμή: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου