Δευτέρα 11 Απριλίου 2022

"Η φιλία μας ενώνει"

Το τραγούδι της φιλίας από τη Β' τάξη:

 Η φιλία μας ενώνει, θέλει μόνο την ειρήνη 
 Η φιλία δε χωρίζει,  θέλει όλοι να 'ναι φίλοι 
 Η φιλία είναι μαγεία, σαν του μάγου το καπέλο 
 Που 'χει μέσα όλο λουλούδια, για τους φίλους μου τα θέλω 

 Η φιλία είναι ζωή και τα κάνει όλα αυτή 
 Όμως αν θα την πληγώσεις δε θα ξαναρθεί εκεί 
 Η φιλία είναι αστέρι, είναι μεγάλη και λαμπρή 
 Γι' αυτό κάνει τους ανθρώπους να χαμογελάν κι αυτοί 

 Η φιλία είν' ο Θεός μου, με προσέχει, μ' αγαπά 
 Όταν είμαι λυπημένος, μου δίνει τη χαρά 
 Η φιλία είναι αγάπη, μοιάζει με μία καρδιά 
 Δε μπορεί να ξεφουσκώσει όταν την κρατάς γερά 

 Θέλω να 'μαι με τους φίλους απ' το βράδυ ως το πρωί 
 Με παιχνίδι και τραγούδι να χαιρόμαστε μαζί 
 Η φιλία είναι σαν γάτα απαλή και ζεστή 
 Και την αγαπάω γιατί μου γεμίζει τη ζωή 

 Η φιλία είναι μπαλόνι λαμπερό και φουσκωτό 
 Με τους φίλους τραγουδάω της φιλίας τον σκοπό 
 Η φιλία είναι η φύση σαν το σπίτι το ζεστό 
 Εκεί παίζω με τους φίλους και πολύ τους αγαπώ 

 Με τους φίλους ταξιδεύω απ' τη Γη ως τον ουρανό 
 Δυνατοί σαν σίδερα πετάμε στα σύννεφα!

Ακούστε το τραγούδι μας: 😊

Οι στίχοι προέρχονται από τα ποιήματα των μαθητών για τη φιλία στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποίησης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου